Pàgines

dijous, 25 d’octubre del 2018

Pedalades de 1r d'ESO

Els dies 8 i 16 d'octubre es van fer les sortides en bicicleta amb l'alumnat de 1r d'ESO. El dilluns 8 va fer l'activitat l'alumnat dels grups A,B i E i el dimarts 16 l'alumnat dels grups C i D. Podeu veure les fotografies de les dues sortides AQUÍ.

El primer dia vam fer la ruta prevista resseguint la llera del riu Besos. El grup que fa l'itinerari curt arriba fins al final del carril bici a Santa Coloma de Gramanet (km 10) i allarga la ruta un cop arribats a la desembocadura del riu fent un bucle per el Port Forum passant pel pont del port i per la fotovoltaica i tornant voltant el port. En total fan uns 23 km aproximadament. El grup que fa l'itinerari mitjà arriba fins al pont de Montcada fent 6 km per la pista de terra que segueix remuntant el riu. En total fan 26 km. El grup que fa la ruta llarga arriba fins al km 15,5 (fan 11 km de pista amb alguns trams de sender). En total fan 31 km. Els 3 grups es van retrobar a la platja de Sant Adrià on vam esmorzar i tenir temps lliure a la platja on hi ha diferents elements per divertir-se i descansar. Vam fer tots junts el tram de tornada fins a l'institut. Bon temps i 5 punxades que vam resoldre sense complicacions fent el taller de reparació de punxades.

El segon dia vam haver de modificar la ruta degut a la crescuda del riu per les intenses pluges del cap de setmana. El Parc fluvial del Besos estava tancat, per la qual cosa vam fer el tram costaner fins al Port Olímpic de Barcelona passant per les platges de la Barcelona i, de tornada, vam pedalar fins a Montgat recorrent en total els 13 km costaners entre aquests dos punts. En total vam recórrer 26 km. Vam fer dues parades llargues, una a la platja de la Marbella de Barcelona i l'altra a la platja de Sant Adrià. Esmorzar,  jocs i temps lliure. Tot el grup va fer el mateix itinerari. En aquest grup va haver-hi una punxada, que ens va permetre fer el taller de reparació de punxades. Un petit accident va acabar amb la roda d'una bicicleta amb radis trencats i la roda ben doblegada. Un dels quatre professors va haver de tornar amb l'alumne i la bici avariada amb transport públic. Un dia magnífic per pedalar prop del mar.