Pàgines

Sortides en bicicleta pel Parc del Besòs, 1r i 2n d'ESO

Alumnat de 1r d'ESO
Alumnat de 2n d'ESO
Divendres 29 de setembre i dijous 5 d'octubre vam fer les excursions en bicicleta per descobrir el Parc Fluvial del Besòs. Vam seguir el passeig del litoral fins al riu Besós i després vam rodar pel carril bici del Parc del Besós fins a l'alçada del Parc de Can Zam a Santa Coloma de Gramanet. En aquest punt acaba el carril bici asfaltat i el circuit curt (12/24 km). Vam continuar per la pista passant pel Pont de Montcada i Reixach on va finalitzar el circuit mitjà per a l'alumnat de 1r d'ESO (14/28km). Vam continuar passant per l'aiguabarreig dels rius Ripoll i Besòs fins a la riera de Polinyà on va finalitzar el circuit llarg per a l' alumnat de 1r d'ESO (16/32km). Amb l'alumnat de 2n vam allargar el recorregut llarg fins pràcticament el pont de Mollet (19/38km).

Vam pedalar per zona urbana en el tram del passeig marítim i el Port de Badalona, per carril bici al Parc del Besós i per pista de terra en la continuació riu amunt, amb alguns curts trams de corriol. Excursió fàcil amb gens de desnivell on l'alumne/a escull la distància a fer sempre i quan porti la bicicleta adequada pel tram de terra.

De tornada vam fer una bona estona de descans i temps lliure a la platja de Sant Adrià abans de tornar cap a l'institut. Com que en els dos grups hi va haver punxades vam aprofitar per fer tallers amb grups-classe per aprendre a reparar. Fotografies de les sortides aquí.